Szanowni Druhny i Druhowie!
Informujemy, że dn. 17 stycznia (piątek) i w 20 stycznia (poniedziałek) nasze biuro będzie NIECZYNNE z powodu inwentaryzacji.
Zapraszamy do kontaktu od wtorku (21 stycznia).Zwracamy się również z prośbą by umawiać się z nami po odbiór towaru minimum dzień wcześniej na konkretną godzinę telefonicznie:
– 512-605-139
Zapraszamy do kontaktu od wtorku (21 stycznia).Zwracamy się również z prośbą by umawiać się z nami po odbiór towaru minimum dzień wcześniej na konkretną godzinę telefonicznie:
– 512-605-139
– 85 7435470
lub emilowo
– bialystok@zosprp.pl
Za utrudnienia przepraszamy, ale jest to dla nas bardzo gorący okres i dla komfortu Państwa wprowadzamy ,,kalendarz spotkań” , ponieważ nie jesteśmy w w obecnym czasie s wydać ,,od ręki” towaru Klientom nieumówionym.
Obecnie większość czasu przebywamy na magazynie i jeśli nie odbieramy telelfonów, bardzo prosimy by pisać do nas emile lub sms, na pewno odpowiemy! Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy!